Divemaster Startet 3.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 3.Juni.2004 Noen som har lyst på et prosjekt ?? Inngangsbilett rundt NOK 60-70K, men trenger en del arbeid for overbygg og interiør...+ maskin... Kan sikkert gi inn tilbud på 25% under forespurt pris... 31 Fot, Nelson Glassfiber skrog med gode sjøegenskaper... (Kjempefint i dyp blå, og treverk detaljene oppusset...=. http://www.babcockdisposals.co.uk/Document...OAT7723-.DA.Doc Mvh, Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Poseidon Svart 3.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2004 Til orientering så vurderer jeg muligheten for å gå til Southampton og slepe hjem et annet prosjekt i løpet av sommeren. Jeg kan i såfall gjerne henge på en eksta båt . . . mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Divemaster Svart 3.Juni.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2004 Til orientering så vurderer jeg muligheten for å gå til Southampton og slepe hjem et annet prosjekt i løpet av sommeren. Jeg kan i såfall gjerne henge på en eksta båt . . . mvh Poseidon Hvis det er av interesse så har jeg draft over mesteparten av Østkysten av Storbritania (noen som er et par år gammle og ikke helt oppdaterte, men OK for planlegging), og har også 2004 tidevannstabellene, samt innseilingsnotater og drivstofftilgjengelighet i de forskjellige gjestehavnene i Storbritania. Det er også verdt å merke seg at på den britiske siden av Nordsjøen er det økt sikkerhet rundt olje og gass platformene. Når turen din er planlagt, og hvis ønsket, kan jeg forsøke å finne annropskodene ogt / eller kanalene til de platformene som du vill krysse ganske nært til, da disse mest sansynlig vil være faste installasjoner som ikke nødvendigvis vil ha lyttevakt på kanal 16. Mvh, Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Poseidon Svart 3.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2004 Hei Alf, Jeg takker så meget for tilbudet, og jeg vil komme tilbake til deg hvis turen "materialiserer" seg litt mer. mvh Poseidon / Jan Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.