Jump to content

Prosjekt for noen??

Divemaster

Recommended Posts

Noen som har lyst på et prosjekt ?? Inngangsbilett rundt NOK 60-70K, men trenger en del arbeid for overbygg og interiør...+ maskin... Kan sikkert gi inn tilbud på 25% under forespurt pris...

31 Fot, Nelson Glassfiber skrog med gode sjøegenskaper... (Kjempefint i dyp blå, og treverk detaljene oppusset...=.

http://www.babcockdisposals.co.uk/Document...OAT7723-.DA.Doc

Mvh,

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Til orientering så vurderer jeg muligheten for å gå til Southampton og slepe hjem et annet prosjekt i løpet av sommeren. Jeg kan i såfall gjerne henge på en eksta båt . . .

mvh

Poseidon

Hvis det er av interesse så har jeg draft over mesteparten av Østkysten av Storbritania (noen som er et par år gammle og ikke helt oppdaterte, men OK for planlegging), og har også 2004 tidevannstabellene, samt innseilingsnotater og drivstofftilgjengelighet i de forskjellige gjestehavnene i Storbritania.

Det er også verdt å merke seg at på den britiske siden av Nordsjøen er det økt sikkerhet rundt olje og gass platformene. Når turen din er planlagt, og hvis ønsket, kan jeg forsøke å finne annropskodene ogt / eller kanalene til de platformene som du vill krysse ganske nært til, da disse mest sansynlig vil være faste installasjoner som ikke nødvendigvis vil ha lyttevakt på kanal 16.

Mvh,

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...