Bjerknez Startet 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2009 Jeg har for øyeblikket en litt kronglete båtplass på en pælebrygge hvor det er grunt, men har nå fått tilbud om en ny båtplass på samme sted som ligger på en flytebrygge. Plassen er en 2,5meters plass og i den forbindelse så lurer jeg på om det er noen her inne med tilsvarende båt som kan fortelle meg om en 2,5meters plass er stor nok? Båten min er 2,21m. på det aller bredeste, men da sef. smalere lenger ned på skroget. Jeg har også fendere som kanskje er ca. 15cm. som skal ut på siden. Noen som vet om en slik plass holder? Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
wilma Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 (redigert) 2,5 bredde er i hvert fall ikke noe problem. Har samme bredde på min båtplass, båten min er 2,40 på det bredeste og har helt grei plass, med plass til fendere på begge sider. Naboen har til og med greid å tyne inn en 645 Beetle på denne bredden, den båten er 2.51 på det bredeste, og smalner ikke allverden inn. Redigert 19.Mai.2009 av wilma (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjerknez Svart 19.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Okay... Flere som kan bekrefte at dette går fint? Så kan jeg ringe og godta plassen med det samme..... Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Tommelise Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Det går helt fint. Vi har en slik plass nå og vi får inn en Askeladden Explorer. Jeg ville takket ja til plassen med engang, det er jo ikke akkurat lett å få tak i gode båtplasser idag. Sitér dette innlegget Link to post
Bjerknez Svart 19.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Kjempegreier!!! Detta blir helt knall! Da takker jeg ja til plassen.... Forutsetter at jeg slipper og betale den plassen jeg har nå... (som har en annen eier) Gidder ikke å betale dobelt opp liksom... Takker for svar :) Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Bjerknez Svart 19.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Da er bryggeplassen i boks :) Den andre plassen slapp jeg og betale for!:) Jippi!! Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.