sirius Startet 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2009 Hei. Har funne eit logo sett som eg gjerne skulle ha kjøpt i England, problemet er bare det at selger sender kun inad i England. Er det noen som kjenner noen som..... Prisen er 6 pund, så det er ikkje den store summen. Dette betaler eg gjerne på førehand. mvh Geir J Sitér dette innlegget Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55 Link to post
880 Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Send selger en mail, spør om han vil sende til Norge. Har gjort dette ofte og det har gått greit hver gang. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
p-kaill Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Har du ordnet deg paypal konto, det må du ha. Jeg har handlet masse på ebay i England og send email til selger om han ikke kunne selge til Norge og da har det ordnet seg. Bare fortell at du er en seriøs person fra Norge... Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Når du betaler for en vare på forhånd, er det vel likegyldig for selger om du er seriøs eller ikke Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Har ikke med det å betale på forhånd - dette er for å få en "engelskmann" til å endre på krysset til hvilket land han skal selge til - trikset har jeg lært av en engelsk venn og det har funka for meg. Sitér dette innlegget Link to post
sirius Svart 19.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Hei. Selgeren er konsekvent på at han sender kun innade i England uansett kva eg tilbyr han av betaling MEN, dette har ordnet seg. Eg snakka med Mr. Drivemaster der borte og han vil ordne dette til meg mvh 4wishes Geir J Sitér dette innlegget Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55 Link to post
p-kaill Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Flott at det ordna seg... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.