Lakecaptain Startet 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2009 Hurra. Jeg har kjøpt meg ny båt, en splitter ny Bella 703. (Bilde fra produsentens websider) Båten er på tur fra fabrikken i Finland. Vi gleder oss så mye at jeg måtte bli medlem i dette forumet og fortelle det til dere. Sitér dette innlegget Link to post
sveinh04 Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Gratulerer med ny og flott båt!! Sitér dette innlegget Turen begynner når man legger fra brygga.... Link to post
Hansi Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Velkommen til BP og gratulerer med ny båt. Sitér dette innlegget Link to post
Komlo Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Gratulerar kjempemasse! Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Gratulerer og velkommen til Baatplassen.no . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Hans-Petter Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 gratulerer med ny båt Sitér dette innlegget Link to post
nives Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Gratulerer Ser ut som en flott og praktisk båt. Sitér dette innlegget Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater. I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone. – H. L. Mencken Link to post
Ludde Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Kjempeflott båt, gratulerer Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
27 knop Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Gratulerer så masse!!! Tror du kommer til å få ei flott tid her inne på forumet!! Sitér dette innlegget Link to post
strawberry Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Hei, og gratulerer! Dette ser ut som et godt valg! Ser ut som en helårsbåt som er billig og fin å bruke! Spesielt interessert i hva slags varme du har montert/vil montere ombord, og om du helt vil droppe kalesje? Mvh. Strawberry Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
Walter_S Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Gratulerer og velkommen ombord i BP! Da er vi spent på en masse bilder her, når du får den hjem til deg. Alltids spennende med nye båter og ikke minst båttyper! Lykke til med skipet! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Lars_morgan Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Gratulerer med ny og kjempfin båt! Ha en fin båtsommer! Sitér dette innlegget Morgan 445 skjærgårdsjeep Hurley 20 seilbåt Link to post
kipp36 Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Grattis!!!!! Sitér dette innlegget http://kipp36.123hjemmeside.no/181207437 Link to post
TrondT Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Grattis med skuta TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
skipsbygger Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Flott båt, Gratulerer Sitér dette innlegget industrimekaniker, platearbeider og godt brukande sveiser ;) med båtførerbevis NB 870 Touring NB 820 combi Nord West 740 Nidelv 24 Norøna 23 Sørlands snekke 24 Rana530 HT Øyen 15 Link to post
Lakecaptain Svart 19.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Ser ut som en helårsbåt som er billig og fin å brukeSpesielt interessert i hva slags varme du har montert/vil montere ombord, og om du helt vil droppe kalesje? Båten leveres originalt uten varme, men den har dyser for varmluft på vinduene for fjerning av dugg. Hadde tenkt å prøve denne sesongen uten å montere mer varme, så får vi se. Kalesje er ekstrautstyr, og det er bestilt montert fra fabrikk. Av annet originalmontert ekstrautstyr har jeg bestilt kjøleskap, puter på utvendige sitteplasser og doble batterier. Det er en 40 hesters Yanmar, så den burde være billig i bruk. Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Den likte jeg! :-) Grattis og ship o' hoy! Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Tommelise Svart 20.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2009 Gratla med ny båt! Sitér dette innlegget Link to post
Bjerknez Svart 20.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2009 Gratulerer så mye med ny båt! Jeg er i nøyaktig samme bås som deg, og vet at du gleder deg enormt! Ser ut til å være en flott båt dette, som du får mange fine turer med. Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Lakecaptain Svart 21.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Da har båten ankommet forhandler. Nå blir det klabb og babb. Jeg vil ha den så fort som mulig, men ønsker også at det monteres inn litt utstyr før jeg henter den. Og eneste sjans jeg har til å hente båten er fredag eller lørdag. Men forhandleren er mega-stressa. Dette er den store sjøsetterhelgen, og de skal ut med 40 nye båter denne helgen, og kan ikke love meg at de klarer å montere det jeg ønsker denne helgen. Jeg klandrer ikke dem, det er jeg som er sen med ekstraønskene, samt at båten strengt tatt ankom raskere enn forventet fra produsent. Men får jeg ikke hentet den denne helgen, blir det bortimot tre uker til neste mulighet, på grunn av reiseaktivitet jeg ikke slipper unna. Morgendagen blir spennende, da skal jeg ringe og høre om båten er klar. Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Lykke til, blir en spennende dag imorgen da...får håpe de klarer å hjelpe deg. TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Lakecaptain Svart 21.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Update: Da er det klart. De ringte og sa at båten er klar til avhenting. (Jobber tydeligvis på himmelspretten også). I morgen drar jeg og henter min nye båt! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 velkommen ombord på Baatplassen og gratulerer med en flott båt. Sitér dette innlegget Link to post
Lakecaptain Svart 14.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2009 Bilder fra i dag, første ordentlige båtdagen vår. Sitér dette innlegget Link to post
beertrip Svart 14.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2009 Det var jaggu en flott båt, gratulerer. Hvordan virker kvalitetsnivået på denne? Ta gjerne noen bilder innvendig også Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.