vidarbre Startet 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2009 (redigert) Skulle hatt ny instrumentpark til min TAMD22P-B 99 modell. Dagens instrumenter montert i båten er fra Quicksilver, og viser stort sett bare tull. Vanntemp nesten på rødt, og oljetrykkinstrument går motsatt vei. Har VDO sine instrumenter èn standard, slik at man kan gå for standard VDO til VP? Motoren min har også plugg i kabelpølsa foran for turbotrykk. Er da VDO sitt 2 bar turbotrykksinstrument hos f.eks. Maritim elektronisk eller mekanisk? Og passer det med sensoren? Det jeg da er ute etter er: Oljetrykk, vanntemp, turbotrykk, trim-vinkel SX-drev (om jeg finner tilkobling et sted), og helst turteller, med maks 4300-5000 et sted. Hvor skal man bestille? Ønsker nye serien, da hele panelet skal byttes, og plotter felles inn. Redigert 19.Mai.2009 av vinni (see edit history) Sitér dette innlegget Vidar Breivik "GALANT" - LA2008 - 91376075 - Neverdal båtforening '87 Saga 25 CC HT med '96 AD31P-A og DP-D1, J6 Link to post
vidarbre Svart 20.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2009 Prøver igjen. Sitér dette innlegget Vidar Breivik "GALANT" - LA2008 - 91376075 - Neverdal båtforening '87 Saga 25 CC HT med '96 AD31P-A og DP-D1, J6 Link to post
peer Svart 20.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2009 (redigert) Hallo Så vidt meg bekjent må du bruke VDO givere til VDO instrumenter. Hvilken type givere Quicksilver bruker vet jeg ikke, kankje er det VDO. I så fall står det nok på giverne dine. VP har brukt VDO som standar i mange år. Redigert 20.Mai.2009 av peer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.