Jump to content

Med 9 fot over Nordsjøen !!!

880

Recommended Posts

:yesnod: Blir kjedelig for han nå tilbake (båten hans er stjelt!!)

Ja, men har fått den igjen, halvfull av vann og bensin. Fulle ungdommer hadde lekt seg med den. De trodde at det var deres egen, - sa de!  :flag:

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Her er en som vil prøve seg i en daycruiser over Skagerak til Hansholm:

http://www.fedrelandsvennen.no/Nyheter/Ves...rticleID=213761

Vet ikke om dette var så voldsomt. Hver sommer er det jo mange som tar turen fra Sørlandet over til Danmark - også i relativt små båter. Hvorfor dette kvalifiserte til oppslag i avisen kan bare redaksjonen i Fæ-vennen svare på. Men at det kan være en smule risikabelt er en annen sak.

Hva som er så facinerende med å teste ut slik ting har aldri jeg skjønt. Særlig tøft er det ingen som kan synes dette er.

Hva som er så facinerende med å teste ut slik ting har aldri jeg skjønt. Særlig tøft er det ingen som kan synes dette er.

Helt enig! Samme gjelder herremannen med zodiac. Når det går bra, fremheves det som en bragd, men like ofte ender det med havari, og påfølgende redningsaksjon, betalt av hundretusener av skattekroner. :smiley: Det er nesten så tankene ledes hen til Tyskere på fisketur...

Hva angår Danmarksturisten, må vel det mest oppsiktsvekkende være at en slik tur får spalteplass?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...