Elektro Startet 20.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2009 Har en Pioner jolle som har en 10 cm lang sprekk i bunnen (utvendig). Er det noen som har tips på hvem i Østlandsområdet som kan sveise en slik skade? Ønsker at profesjonelle gjør jobben da jolla er solgt og jeg ønsker å levere fra meg et bra produkt. Sitér dette innlegget Link to post
andersm Svart 20.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2009 her har du både gjør-det-selv tips og tips om verksted som kan ordne det. https://baatplassen.no/i/index.php?showtopi...amp;mode=linear - anders m. Sitér dette innlegget Link to post
Elektro Svart 21.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Takk for tips, men Søgne er litt langt unna Oslo. Løfter tråden litt: Noen andre som kjenner til et firma på Østlandet som kan reparere sprekk i en Pioner jolle? Sitér dette innlegget Link to post
Elektro Svart 21.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Har fått en IM vedr Bærum Plastservice. Sjekket deres hjemmeside men det virker som om de kun driver med glassfiber. Noen som vet om de kan sveise "panco-plast"? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Ring Pioner produsenten. De kan nok hjelpe deg til et sted i nærheten som fikser slikt. Med mindre ingen andre her vet om noen konkrete bedrifter da ;-) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.