Seilinor Startet 3.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 3.Juni.2004 Mulig at dette har vært omhandlet før. men jeg finner ikke saken. Noen sko med svarte åler lager som kjent svarte striper som er vanskelig å fjerne. Når Jif ikke tar dette, hva skal man bruke ?? Sitér dette innlegget Link to post
Brumle Svart 3.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2004 Litt polish tar som regel dette lett, men hvis det sitter dypt nede i antisklibelegget er det ikke like lett, beste måten til rengjøring av antisklibelegg er høytrykkspyling. Har på godt med såpe lar dette virke en stund for så å spyle rent. Sitér dette innlegget Link to post
mavi Svart 3.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2004 Jeg rengjorde et antisklibelegg tidligere i år. Da brukte jeg høytrykkspyler der vannet kom ut med en temperatur på 150 grader celsius og masse såpe. Båten har aldri vært så rein innvendig før. Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 3.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2004 Da brukte jeg høytrykkspyler der vannet kom ut med en temperatur på 150 grader celsius..Høres ut som damp ? Du mener ikke 150 bar (og gjerne varmt i tillegg)? For øvrig så pleier jeg å bruke Hugo til rengjørimg utvendig når det sitter godt. Regner med at du kommer nedi rillene med det. Men husk at Hugo skurer, og bør ikke brukes for ofte. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
mavi Svart 3.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2004 Nope mente vann. Vann under nok trykk kan ha en temperatur på flere hundre grader celsius før det begynner å koke. 150 grader på vannet var det varmeste den maskinen kunne gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
glad Svart 4.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2004 hvordan tåler plasten slike tempraturer? ville f.eks. plasten tålt damprensing? Sitér dette innlegget Link to post
mavi Svart 4.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2004 Ser, kjennes og høres bra ut forløpig ihvertfall. Vi lånte høytrykkspylerene av noen som til daglig driver med båtopplag, båtlakkering etc og bruker den til samme formål. Så vil tippe det går bra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.