Divemaster Startet 3.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 3.Juni.2004 Rundt 70 knop tok føreren en skarp sving som kastet ham, og passasjerene ut av båten. Da han ikke hadde dødmannsknappen på seg, fortastte båten å aksellerere mot stranden, opp på land ... intil et stort nok tre stoppet båten.... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Batdilla Svart 3.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2004 ...intil et stort nok tre stoppet båten....Bare såvidt dette treet stoppet ferden også. Det er ikke mye om å gjøre at båten hadde fortsatt ferden videre - i 2 deler! Brutale saker. Angående tittelen på tråden: Det er vel ikke fart som er farlig, men ukyndige båtførere. Er man ukyndig, behøver ikke farten engang være høy for at det skal bli fare på ferde. Men det behøver jeg vel ikke preke om her på baatplassen hvor alle er sitt ansvar som båtfører bevisst? Selv så skal jeg ærlig innrømme at det var nok en del ting jeg i min første sesong som båtfører ikke var i nærheten av å være nok bevisst på. Første betingelsen er å vite om ting. Vet man ikke om det, er det heller ikke lett å være bevisst på det. Kunnskap får man oftest gjennom enten opplæring (Båtførerbevis) eller erfaring. Har man ikke noen av delene bør man ihvertfall fare varsomt fram og ikke kjøre over evne. Huff. Bare følte for å predike litt. Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 3.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2004 Sånn kan det gå. Var jo hvertfall bra at vedkommende ble kastet ut av båten før den traff treet da! Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
skippy Svart 3.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2004 Var ikke så ulikt HSD dette, bare litt mindre båt. Hell i uhellet. Johnny Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 4.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2004 Farten er vel ikke farlig...det er den helvetes BRÅSTOPPEN SOM DREPER :flag: Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Poseidon Svart 4.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2004 I følge det bildet synes det som om det finnes plastikktrær i skogen allikevel Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
880 Svart 4.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2004 70 knop !!! da kommer nok denne til kort: http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/bat/article234360.ece Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.