stian83 Svart 13.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2015 Jepp prm401. Høres ut som par ølbokser som kastes rundt inni en kjele type...? Så borte bare jeg tar på gassen Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 14.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2015 Slik ser drevene ut i en PRM 402. Om de høres ut som en ølbokser i en kjele, vil jeg tro at det er noe mer i gjære. Men kassene er meget tunge og er heftig overdimensjonert. Typisk gammeldags engelsk, med store variasjoner i toleranser og varianser. Ikke helt stillegående, men jeg kunne ikke høre støy fra kassen på bildet. Sitér dette innlegget Link to post
stian83 Svart 14.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2015 Beskrivelsen min er nok litt vel dramatisk. Lyden er ikke skremmende høy. Skal se om jeg får filmet dette snart eller om det må stå til våren Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 14.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2015 Min prm kasse får noe klakking når jeg setter ned farten for fort til tomgang. Hvis jeg setter giret i fri, og så gir litt pådrag, (samme turtall som tomgangen) er det ingen klakking. Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.