Bergen Startet 20.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2009 (redigert) Vår båt har løse "gardiner" på alle lysventiler. Disse er festet med små trykknapper som er festet på skottet og i gardinen. En super løsning. Imidlertid mangler vi innsynsbeskyttelse på luke og og luke tak som er i gjennomsiktig pleksiglass og dette ønsker vi å gjøre noe med. Er det noen som vet hvor vi kan få tak i slike trykknapper (se bilde)? Har prøvd 2 båtutstyrsforretninger og ditto sybutikker med negativt resultat! Redigert 20.Mai.2009 av Bergen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
EmilIA Svart 20.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2009 Genialt! Vil også ha!!! Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 20.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2009 har du prøvd zorba i åsane ? di har mye rart . Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 20.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2009 Jeg var faktisk innom Zorba for å spørre i dag. Men alle ansatte satt i telefonen og produktene i lokalet bestod for det mest av sofaputer og rullestoler så jeg forlot lokalet uten å ha snakke med noen. Kanskje jeg skulle hatt litt mere tolmodighet! Sitér dette innlegget Link to post
dorry gutten Svart 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 hva med biltema eller klas olson ? Sitér dette innlegget Link to post
dorry gutten Svart 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 har du prøvd zorba i åsane ? di har mye rart . fant en side på nett som heter stoffogstil.no hær er linken til deg til de knappene jeg fant http://www.stoffogstil.no/Search_result.aspx?s=trykk http://www.stoffogstil.no/Katalog/Sytilbeh...articleid=15875 Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Jeg var faktisk innom Zorba for å spørre i dag. Men alle ansatte satt i telefonen og produktene i lokalet bestod for det mest av sofaputer og rullestoler så jeg forlot lokalet uten å ha snakke med noen. Kanskje jeg skulle hatt litt mere tolmodighet! da var du inne i feilt lokal ,zorba ligger i huset ved siden av der du var inne (flyttet),jeg gjorde samme tabbe , zorba ligger i første huset når du har svingt av . Sitér dette innlegget Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Kjenner ikke til hvor du får tak i trykk-knapper, men vil tipse om borrelås. Vi skulle ha et forheng i skøyta og valgte den patenten. Kjøpes i metervis, limes i passe størrelse på både stoffet og veggen og henger skikkelig fast. Henger på tredje året i skøyta nå og viser ikke noen tegn til å slippe. Et godt alternativ hvis du ikke får tak i knappene Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
eysteind Svart 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Måløy båt og industrisøm laget trekk forran vinduene til meg med slike knapper. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Jeg kjøpte slike på boatfix i usa, vil tro det er hyllevarer overalt. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 21.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 vil tro det er hyllevarer overalt. Tydligvis ikke "overalt" men burde ikke være så vanskelig å finne! Stoff&Stil har utsalg i Bergen som vi kan prøve selv om det kun var metallknapper å finne på nettet (dette selger de mange steder), likeledes et nytt forsøk hos Zorba. Måløy Industrisalg er også notert. Angående forslaget med borrelås så har disse den uvanen at de blir "skitten" med tiden. Og siden behovet er ved utgangsluken ser jeg for meg at de ikke vil vare så lenge. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Boatfix katalog Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 21.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Ser kun metallutgaven i den katalogen jeg! Dette finnes flere steder og duger nok, men håpte jeg skulle finne hvite i plast lik de vi har. Sitér dette innlegget Link to post
Klabbetuss Svart 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 Knappene finner du her:; http://www.ebay.com/itm/Assorted-64-Piece-Snap-Cap-Kit-8-970214-/180635129979?pt=Boat_Parts_Accessories_Gear&hash=item2a0eb1587b&vxp=mtr Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 Trykknapp sett til kr. 69,- finner du hos Clas Ohlson http://www.clasohlson.com/no/Trykknappsett/Pr250459000 Leveres med dor-sett. Disse knappene er blanke men man kan jo lakkere med ønsket farge ? Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Hafrsfjord Svart 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 Får håpe knappene allerede er på plass, siden tråden er tre år gammel..... Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 ..... siden tråden er tre år gammel..... :blush: (Så det nå ) Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
jabra Svart 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 Har samme type i min båt på samtlige vinduer og luker. Kanskje Heitmann kan hjelpe deg. http://www.heitmannmarin.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.