Jump to content

Hvor finne trykknapper for å feste "gardiner" i innredning

Bergen

Recommended Posts

Vår båt har løse "gardiner" på alle lysventiler. Disse er festet med små trykknapper som er festet på skottet og i gardinen. En super løsning. Imidlertid mangler vi innsynsbeskyttelse på luke og og luke tak som er i gjennomsiktig pleksiglass og dette ønsker vi å gjøre noe med. Er det noen som vet hvor vi kan få tak i slike trykknapper (se bilde)? Har prøvd 2 båtutstyrsforretninger og ditto sybutikker med negativt resultat!knapp_1.jpg

knapp2.jpg

knapp3.jpg

Redigert av Bergen (see edit history)
Jeg var faktisk innom Zorba for å spørre i dag. Men alle ansatte satt i telefonen og produktene i lokalet bestod for det mest av sofaputer og rullestoler så jeg forlot lokalet uten å ha snakke med noen. Kanskje jeg skulle hatt litt mere tolmodighet!

da var du inne i feilt lokal ,zorba ligger i huset ved siden av der du var inne (flyttet),jeg gjorde samme tabbe ,

zorba ligger i første huset når du har svingt av .

Kjenner ikke til hvor du får tak i trykk-knapper, men vil tipse om borrelås. Vi skulle ha et forheng i skøyta og valgte den patenten. Kjøpes i metervis, limes i passe størrelse på både stoffet og veggen og henger skikkelig fast. Henger på tredje året i skøyta nå og viser ikke noen tegn til å slippe. Et godt alternativ hvis du ikke får tak i knappene :smiley:

vil tro det er hyllevarer overalt.

Tydligvis ikke "overalt" men burde ikke være så vanskelig å finne! Stoff&Stil har utsalg i Bergen som vi kan prøve selv om det kun var metallknapper å finne på nettet (dette selger de mange steder), likeledes et nytt forsøk hos Zorba. Måløy Industrisalg er også notert.

Angående forslaget med borrelås så har disse den uvanen at de blir "skitten" med tiden. Og siden behovet er ved utgangsluken ser jeg for meg at de ikke vil vare så lenge.

• 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...