Erik Svart 28.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2010 Når du fartøy om styrbord ser, hold deg fast og huk deg ner Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Dreamer Svart 28.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2010 Om navigasjon: "Bedre føre var enn etter snar". En variant (om landlov): "Bedre føre var enn etter far". Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 28.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2010 Den syvende sjø er alltid størst. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 28.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2010 "Håper vinden har snudd til jeg skal hjem igjen!" sa kjerringa som rodde i motvind. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Poseidon Svart 28.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2010 "Har du tatt Fanden ombord, så må du ro ham til lands!" "Motora', det er nokka som er oppfunni av han Gammel Erik, for å plag' folk!" "With rain before wind, take your bram sails in. With wind before rain, you may set again." Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Tempest Svart 29.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2010 "Stikk i skjøte gir mila i timen" Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Golden Gate 37 Svart 29.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2010 "Navigare necesse est vivere non est necesse" «det er nødvendig å seile, å leve er ikke nødvendig» Sitér dette innlegget Før skjønte jeg ingenting - nå skjønner jeg ikke det heller Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.