Jump to content

tåler disse viftene og gå lenge?

froesak

Recommended Posts

var en tråd for et par dager siden om slik vifte, en som brukte den til frisk luft til motorrommet(eller noe slikt), tok ikke lange tiden før den tok kvelden, anbefalte da og kjøpe en av skikkelig kvalitet beregnet for kontinuerlig drift, type industriell kvalitet, hvis den skal gå kontinuerlig.

men den bør jo holde en stund hvis den bare sviver et par timer om gangen, dessuten koster den ikke all verden, så er jo verdt å prøve

Redigert av sailor83 (see edit history)

hei

jeg vet av tidligere erfaringer men dog en helt annen vifte( brukt på biotoalett) at viften skulle gå hele tiden.

jeg solgte bio toalett før i tiden og fikk en kunde på besøk som ville reklamere på en vifte. (ikke lik den på bildet men samme prinsippet)......pga at den hadde satt seg og virket ikke

etter et par min fikk jeg vite at han hadde satt en vippe bryter på viften pga at han skulle spare strøm da han ikke var på hytten

men etter å ha snakket med produsenten fikk jeg vite at viften skulle stå på hele tiden pga at den skulle dra vekk dritt lukta og at viss den ble slått av var det en stor fare for at den sluttet og virke pga smuss osv.....

så ja...jeg vil tro at denne viften skal kunne klare å stå på hele tiden....men for å være sikker hadde jeg nok undersjøkt litt mere med selger og produsent før jeg hadde gått til annskaffelse.....uansett hvor masse den koster....for 185 kr er jo dem første 185 kr til en milion :cheers:

en som brukte den til frisk luft til motorrommet(eller noe slikt), tok ikke lange tiden før den tok kvelden, anbefalte da og kjøpe en av skikkelig kvalitet beregnet for kontinuerlig drift,

Yours truly.

Riktignok sentrifugalvifte og ikke aksial.

To stk. tok kvelden på kort tid.

Kjøpte ei ITT vifte med medfølgende delekatalog.

Perfekt.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...