Smiley Startet 3.Juni.2004 Del på Facebook Startet 3.Juni.2004 Lurte bare om det var flere Glastroneiere her! Så en i erfaringsdatabasen,men håper jo på enda flere. Sjekk i så fall ut denne: http://www.classicglastron.com og meld dere inn i Classic Glastron Owners Association (CGOA). Det er gratis!! og masse flotte Glastron-effekter å få kjøpt. Kanskje blir vi flere i Norge med verdens kuleste T-skjorte! Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Batdilla Svart 3.Juni.2004 Del på Facebook Svart 3.Juni.2004 Kanskje blir vi flere i Norge med verdens kuleste T-skjorte!Etter at baatplassen t-skjortene nå ble klare for levering, må det i så fall være verdens nest-kuleste t-skjorter du nevner her... For det er vel ingen tvil om hvilke t-skjorter som er verdens kuleste? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 4.Juni.2004 Del på Facebook Svart 4.Juni.2004 Du har jo "Glastron" her på baatplassen. Det er en, og så har kompisen en Glastron, jeg tror han er innpå her av og til. Da er dere jo tre..... Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Lotto_ Svart 17.August.2008 Del på Facebook Svart 17.August.2008 Jeg har glastron cvx 16 med 220 hk yamaha Sitér dette innlegget Link to post
M62 Svart 1.Juni.2020 Del på Facebook Svart 1.Juni.2020 Jeg har en cvx 16 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.