TomasK Startet 21.Mai.2009 Del på Facebook Startet 21.Mai.2009 Fant ut at det faktisk blir vesentlig mer jobb å montere svinger innvendig enn utvendig, så da blir den skrudd på hekken nå i helga. Så da mens jeg trakk kabler og svinger og alt som var og fikk gjort ting klart, kom jeg plutselig til å tenke på det her med groing. Å bade er greit, men jeg gidder ikke bade bak båten annen hver uke for å fjerne div ulumskheter som helt sikkert vil feste seg til den smekre plastsvingeren min og derfor tenkte jeg: Bunnstoff? Bør vel ikke være noe problem å pensle på et lite lag med bunnstoff rundt svingeren samt festebraketten? Monteres den innvendig så skal den jo tross alt gjennom samme bunnstoffet.. Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 21.Mai.2009 Del på Facebook Svart 21.Mai.2009 (redigert) Matt den litt ned med fint sandpapir, vask godt rent, legg på et par strøk med primer og deretter bunnstoff. Fungerer fint! Redigert 21.Mai.2009 av Lagavulin (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.