mhemil Startet 21.Mai.2009 Del på Facebook Startet 21.Mai.2009 Var ute i Oslofjorden i dag og opplevde gnistrelyder fra motorrommet ved et par tre anledninger når det lynet og tordnet. Kan ikke huske å ha opplevd dette tidligere, iallefal ikke så voldsomt. Merket ikke noe unormalt på det elektriske anlegget etter episodene. Er dette normalt ? Kan også innrømme at jeg måtte få hjelp av UNI Oslofjord til å få løs ankeret som hadde kilt seg skikkelig fast i bukta på østsiden av Langøyene . Det er masse skrot i vannet der. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 21.Mai.2009 Del på Facebook Svart 21.Mai.2009 har opplevd og hørt om liknende det blir så mye spenning i lufta at alt spraker rundt øra veit ikke hva jeg skal kalle det - men spennende er det............. prata med en som fikk ødlagt endel el utstyr o noe liknende - pc radio etc var dødt etterpå Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Mulligan Svart 21.Mai.2009 Del på Facebook Svart 21.Mai.2009 St. Elms ild. Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 21.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2009 Takk, fenomenet har altså et navn. Også interessert i å høre om flere har erfaringer med dette. Lyden hørtes ut som gnistene på en tenner og glimt ble observert akter i båten. Jeg var redd for det elektriske ombord som heldigvis ikke feilet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.