Nautilus Startet 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2009 (redigert) Jeg har nettopp kjøpt en Nordkapp 16. Denne har såvidt jeg kan se dobbeltbunn, uten at jeg vet om den er fylt med skum. (Er den det?) Om så skulle være, og skummet har trukket vann, er det krise? Redigert 21.Mai.2009 av Nautilusen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Det er vel strengt tatt ikke mer krise enn at det kan bli tungt som fy og det kan jo også være fare for frostsprenging om vinteren. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Mossmann Svart 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Det er ikke akkurat kjempekrise, men båten blir markant tyngre og hvis det finnes noe treverk(finer ol.) blir det råttent. Sitér dette innlegget -Mossmann- AOMCI Link to post
Nautilus Svart 21.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Så det er med andre ord ingen fare for at vannfylt skum skal påvirke skroget negativt over tid? Høres nesten rart ut. Jeg ville nesten trodd nettopp det, hvorfor ellers skulle folk ta den store jobben det tross alt er å skjære ut innerlineren og bygge ny dørk? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 3 grunner til det: Vekt, vekt og vekt Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
BjA Svart 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 + grunn 4, oppdrift Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Grunn nr. 5. Båter som er bygget slik er bygget som en "box" konstruksjon hvor styrken i båten er avhengig av at skummet henger godt fast i bunnen og dørken. En sandwich. Båten er svekket.' Sitér dette innlegget Link to post
Nautilus Svart 22.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 Hm, det høres jo fornuftig (om enn ikke så bra) ut, Mulligan. Må vel se å få veid båten, trafikkstasjonen på Risløkka vet jeg har en vekt man kan bruke i åpningstiden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.