laban32 Startet 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2009 (redigert) Hei, Jeg har en Seiwa inautilus kartplotter i båten med ekstern antenne. Denne er utrolig treg til å finne satelitter, kan noen ganger gå nesten 2 timer før den er på nett. Så noe feil er det på den. Idag prøvde jeg å ta kart brikke ut og inn, og da jeg skulle starte plotter igjen er den helt død? Har noen en formening om hva som kan ha skjedd eller tips til å få plotter igang igjen.? Plotteren er jo egentlig grei nok bare den virker, så er ikke så keen på å kjøpe ny hvis jeg ikke må. Redigert 21.Mai.2009 av laban32 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Den er veldig sen om våren ihvertfall, i år brukte den ca 15 minutter. Ellers tar min plotter, som er samme som den du har, satelittene og posisjon litt senere enn Garmin 128. Det som jeg syntes er pyton med Seiwa er innlegging av ruter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.