Adriansen26 Startet 22.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2009 Hei Har endel spørsmål angående div oppussing ang båt. Har kjøpt med en plast båt(29fot) som har vært på havets bunn. Her så vindt begynt å reparere den, revet ut alt innvendig, byttet motor og skal til å reparer og støpe igjen hullene på utsiden av båten, har 3 hull under vannlinjen, en stor sprekk og 2 mindre hull. Og 2 hull over vannlinjen. Hva er den beste fremgangsmåten og hva skal jeg bruke for at disse hullene blir tette og ser bra ut? Har støpt litt med glassfiber før men ikke på tingen som skal være under vann;) Håper noen kan hjelpe meg på vei med dette. Takk for alle svar Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Oppussings objekt...hjelp! . For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' Sitér dette innlegget Link to post
Odmar Svart 22.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 Har du bileder av skadene? Da er det mye lettere å komme med gode forslag ....men ingenting er umulig - det umulige tar bare litt lengere tid... Sitér dette innlegget Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
Adriansen26 Svart 22.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 Har ikke noen akkuratt nå, men skal se om jeg får tatt noen i morgen.:) Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 22.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 (redigert) Jeg råder deg i første omgang å døpe om Emnetittelen til noe mere forståelig (oppussingsobjekt...hjelp er ingen god tittel!), ellers blir nok tråden din stengt! Så kan du ta bilder og sette inn her imorgen.... N.B.: Hvis du ikke forstår hva jeg mener så les HER Redigert 22.Mai.2009 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
OT-flyktning Svart 23.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2009 Kan bare støtte Walter_S! Med denne tittelen hadde det vært kort prosess og du hadde sett denne meldingen i ditt første innlegg samtidig at ingen lenger kunne skrive noe i tråden. Kommentar fra moderator:Emnet er stengt da det ikke følger reglene for utforming av titler. Emnestarter oppfordres til å starte et nytt emne iht reglene. For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.