Jump to content

29ft plastbåt som har vært under vann, tips for rep/oppussing?

Adriansen26

Recommended Posts

Hei

Har endel spørsmål angående div oppussing ang båt.

Har kjøpt med en plast båt(29fot) som har vært på havets bunn. Her så vindt begynt å reparere den, revet ut alt innvendig, byttet motor og skal til å reparer og støpe igjen hullene på utsiden av båten, har 3 hull under vannlinjen, en stor sprekk og 2 mindre hull. Og 2 hull over vannlinjen.

Hva er den beste fremgangsmåten og hva skal jeg bruke for at disse hullene blir tette og ser bra ut?

Har støpt litt med glassfiber før men ikke på tingen som skal være under vann;)

Håper noen kan hjelpe meg på vei med dette.

Takk for alle svar

Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Oppussings objekt...hjelp! . For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum'

Jeg råder deg i første omgang å døpe om Emnetittelen til noe mere forståelig (oppussingsobjekt...hjelp er ingen god tittel!), ellers blir nok tråden din stengt!

Så kan du ta bilder og sette inn her imorgen....

:seeya:

N.B.: Hvis du ikke forstår hva jeg mener så les HER

Redigert av Walter_S (see edit history)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Kan bare støtte Walter_S!

Med denne tittelen hadde det vært kort prosess og du hadde sett denne meldingen i ditt første innlegg samtidig at ingen lenger kunne skrive noe i tråden.

Kommentar fra moderator:Emnet er stengt da det ikke følger reglene for utforming av titler.

Emnestarter oppfordres til å starte et nytt emne iht reglene. For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum'

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...