ollebolle2 Startet 22.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2009 Guttungen på 4 var med og bunnsmørte i dag og vips hadde han malt messingpropellen fin og svart. Har det noe å si? Anoder ble byttet etterpå men lurer på om eg må fjerne malingen på propellen igjen? Sitér dette innlegget Link to post
S/Y EIMY Svart 22.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 Har ikke noe å si ,du kan jo pusse den blank igjen neste år, flått med en gutt som har arbeidslyst. Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 22.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 Fint det er flere her med kreative småtroll Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Snekker'n Svart 22.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 Synes gutten var flink! I år ga jeg opp å holde bronsepropellen fri for rur, så jeg satte den inn med bunnstoff. Det skal bli spennende å sjekke utpå sommeren om bunnstoffet er slitt av... Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.