xGoRD Startet 23.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2009 Hei Har en litt eldre suzuki 5 hk som starter og går fint. Har i det siste hatt litt problemer at den dør ut litt når jeg har full gass, som om den ikke orker å dra bensinen. Hvis jeg pumper litt på slangen når den begynner å dø kommer den for fullt igjen. Noen som har peiling på hva det kan være? Forslag mottas med takk :) mvh Ole Sitér dette innlegget Link to post
Tjukkholm Svart 23.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2009 Problemet er tydeligvis i bensinpumpen din. Det er hull i den lille belgen inni der. Sitér dette innlegget -Min båt er så liten og havet så stort. Link to post
xGoRD Svart 23.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2009 Ok da skal jeg sjekke ut den :) Hvor sitter den? Takk :) Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 23.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2009 Jeg har en 97/98 modell som jeg hadde tilsvarende problem med. Det er ett T-stykke på bensin slangen som forbinder forgasser mot intern tank og eksternt inntak. Jeg mener å huske at det er kun stengekrane mot den eksterne tanken. Kan den dra falsk luft inn via den interne tanken ? (Dersom den er tom ?) I såfall, fyll bensin i den interne tanken - steng kranen mot den eksterne og prøv om den dauer da. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
xGoRD Svart 23.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2009 Hei og takk for forslag :) Årsmodellen er rundt 85 og den har ikke intern tank. Om jeg pumper bensin en stund etter den er "full" så står det en liten stråle ut av forgasseren. er dette vanlig? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.