ford4fun Startet 23.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2009 Noen med denne motoren som har tatt ut varme fra kjølesystemet og til f.eks varmekolbe til varmtvann??? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 23.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2009 Hulda har en konvertert bilmotor, bruker uttak til varmeapparat. Mulig at Peninsular skifter ut hele fronten på motoren, og at disse uttakene ikke er med. Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 23.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2009 Ford4fun: Jeg sendte e-mail til fabrikken med spørsmålet da jeg holder på med samme jobben. Men han svensken jeg kjøpte motoren av mente at man satte inn T-stykke på kjølevannslanger. Han skulle undersøke nærmere. Jeg tror nå at det finnes plugger for dette på mariniseringsutstyret. Vi får vente og se hva svaret blir. Sitér dette innlegget Link to post
ford4fun Svart 23.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2009 Vente? Dårlig tid som man har :) Det jeg tenkte på var på denne her: Eneste litt stor diameter i forhold til de andre slangene.. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 23.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2009 Slangen jeg bruker har ikke stor diameter. Kan tenke meg at den er rundt 19- til 24 mm dia. Den blir meget godt varm. Se om det er noen plugger rundt ferskvann sirkulasjonspumpe. Det går sikkert også an å rette en forespørsel til Peninsular Engines. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.