Skin Startet 4.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2004 Jeg har et ZF 45 gear i båten. I manualen står det at jeg skal bruke en ATF olje. Valget står mellom en Dexron II eller en Dexron III olje. Har det noen praktisk betydning hvilken olje jeg velger? Sitér dette innlegget Link to post
BEG Svart 4.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2004 Jeg er nesten sikker på at de to oljene har forskjellig beskaffenhet. Kontaktet importøren av ZF om dette for noen år siden og fikk der anbefaling av oljetype. Anbefaler deg å gjøre det samme. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Skin Svart 4.Juni.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2004 Jeg skal skifte olja så det blir ikke rare skvetten igjen. Hvilken olje anbefalte han til ditt gear? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 4.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2004 Dextron 3 erstatter Dextron 2. De som fortsatt har Dextron 2 i hyllene har ikke klart å tømme lageret før Dextron 3 kom i salg. I dag gjelder kun Dextron 3 Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.