EivindBu Startet 23.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2009 Etter et uhell på sjøen ble min gamle proppel skrapete og hullete. Jeg dro til maritiim arendal og kjøpte ny til 859kr Denne skulle visst være egnet til min båt og motor. Men til tross for tidligere en gammel og hullete proppel, gikk ikke båten fortere som forventet,den giikkk mer eller mindre likt. Dette er vel greit nok,, men båten brukte lenger tid på å plane.. Er det noen sjangs for å få byttet denne propellen? Kjedelig å betale såpass for ny propell og oppleve dette. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 23.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2009 Dersom jeg som selger antyder uten forbehold at den varen du kjøper vil passe til ditt behov og dette ikke stemmer ville jeg krøpet til korset og prøvd allt for at du skal få den varen du har bedt om. MEN.. er det gitt feile eller mangelfulle opplysninger om ditt behov sliter du. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
EivindBu Svart 23.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2009 De opplysningene jeg har gitt er ikke feile. Men det var mye selgeren spurte om jeg ikke kunne svare på, men han kunne jo bedt meg hente propellen eller undersøke nøyere. Han virket jo sikker på at det var denne jeg trengte og gav meg den.. Da regner jeg med at jeg ikke får byttet... Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 24.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2009 Prøv og bytt denne må vel gå dette,er vel ikke ødelagt og stygg allerede den nye? Bjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Tintin Svart 24.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2009 Plukk den av, skyll i masse ferskvann, og tørk og gni den helt ren og pen. Ta den med i butikken og bytt. Sitér dette innlegget Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.