Suncab Startet 24.Mai.2009 Del på Facebook Startet 24.Mai.2009 Hej, Jag är intresserad av Sollux 930, en båt som enligt min mening har ALLT, dubbla hytter, dörr till badbryggan och hyggliga fart resurser. Det enda som talat emot den är att båten endast är 3 år gammal, dock har jag förstått att Dacapo 8200, 9000 & 950 är samma skrov. Finns det några ägare där ute som som kan svara på frågor typ, hur tar den sjön?, avdrift? halvplanande hur uppträder den jämfört med planande, idag har jag en Polar 820 Express och är mycklet nöjd med båtens betende i sjön. Det jag saknar är koj med höjd till durk, samt dörr till badbryggan. Staffan Sitér dette innlegget Link to post
halvorsen Svart 24.Mai.2009 Del på Facebook Svart 24.Mai.2009 hei hei riktig samme skrog som på dacapo , hadde selv en sånn i 5 år båten er fin den men , spruter en del er en våt båt i litt ruske vær, rister en del ikke spes sølid byget opp syntes jeg , men er en kjempe fin båt til stølesen , lykke til på jakten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.