Valianto Startet 24.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 24.Mai.2009 Har kjøpt en Tohatsu 9.9 for noen måneder siden jeg har fått kjørt den i 5 timer. Er ennå ikke ferdig med innkjøringa , men ifølge manualen skal jeg først kjøre 10 timer med 4% oljeblanding. Men bare litt lenger står det at etter de 5 første timene skal vi kjøre med 2%. Motoren går veldig hakkete og noen ganger stiger turtallet fra nesten maks til det laveste. Motoren var demokjørt. Det begynner også å lukte veldig mye bensin så i trodde også kanskje at den fikk for mye bensin og for lite luft. Noen som kan hjelpe meg ?? Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
chagall Svart 24.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2009 Hei, dette er vel en 2- takter du har kjøpt (9,9 hk). Hvis den kun er demokjørt så er det nok en stund siden den var fabrikkny. Kan nok hende den er brukt mye om den har blitt brukt til demo. Ta kontakt med forhandler/selger og forlang at De sjekker dette for deg uten omkostninger. Sitér dette innlegget Link to post
Valianto Svart 24.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2009 Ja det er en totakter. Vi kan sikkert få ringt å snakka med dem , men siden motoren står på båten på Hvaler(Søndre sandøy),og selger(west systems) ligger i oslo kan det bli verre og få dem til å sjekke det. Det er en tohatsu forhandler tvers over fjorden er det mulig å få dem til å sjekke det? Er rimelig avhengig av båten siden "store" båten ikke er ute enda. Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
chagall Svart 24.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2009 Vi kan sikkert få ringt å snakka med dem , (west systems) ligger i oslo Det er en tohatsu forhandler tvers over fjorden er det mulig å få dem til å sjekke det? Anbefaler at Dere tar kontakt med West Systems før Dere gjør noe mer. Forklar problemet og få bekreftet om De aksepterer omkostningene. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Valianto Svart 24.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2009 Takker Da får vi ringe west systems til uka Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.