Vikane Inlander Startet 24.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 24.Mai.2009 (redigert) Som emne overskrift, noen som vet hvor man får tak i dette ? Redigert 24.Mai.2009 av Selva D 6.1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sodne Svart 24.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2009 Trur kje det selges i små kvanta, Da eg jobba med kompositt fikk vi levert i 40 l. sekker. Du som bur i Vestfold kan jo høra me VP, dei har heilt sikkert. men har du prøvd dette. Får det hos biltema. Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Vikane Inlander Svart 24.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2009 Ikke prøvd det hos biltema nei, gjør det samme nytta mener du ? Hvor/hva er VP ?? Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 24.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2009 Du kan prøve med talkum som fyllstoff. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Vikane Inlander Svart 24.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2009 Tror jeg styrer unna eksperimentering, vil bruke noe som er utprøvd og funker. Sitér dette innlegget Link to post
sodne Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 (redigert) Eg bruke glassballonger når jeg lager sparkel med poxy, funker bra. VP er Vestfold Plast. Redigert 26.Mai.2009 av sodne (see edit history) Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.