Herr Felle Startet 24.Mai.2009 Del på Facebook Startet 24.Mai.2009 Hei godtfolk Jeg skal legge ny dørk i båten min og har sett meg ut teakplater med hvite nater, slik man får kjøpt hos bl.a. seasea og maritim. Skal kjøpe helplater, dvs 122X244 cm, og disse er ikke bare enkle å få med seg. Er det noen som har tips til hvor man kan få kjøpt disse i nærheten av Tønsberg? Sitér dette innlegget Link to post
Eos Svart 24.Mai.2009 Del på Facebook Svart 24.Mai.2009 Du kan jo prøve Haave. De holder til ved E18 ved avkjøringen til Skien. Jeg har selv handlet en del der. De sender også med bil. Jeg betalte kun 150 for å få kjørt 2 plater til Stavern. Mener det er miniexpress som leverer for de. De har gode priser og service. Paul Sitér dette innlegget Link to post
ole-2 Svart 25.Mai.2009 Del på Facebook Svart 25.Mai.2009 Medusa på Husøy har teak, sjekk der.... Sitér dette innlegget Link to post
Helge Nidelv 24 Svart 27.Mai.2009 Del på Facebook Svart 27.Mai.2009 (redigert) Maxbo i Sandefjord slike plater. Fikk god hjelp til å kutte dem opp etter mål også med en spesialsag. Kjøpte 2 plater og tok de med til Tønsberg på takstativet. De har også plater med plastlaminat. Jeg valgte den typen. Redigert 27.Mai.2009 av Helge Nidelv 24 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.