Akoya Startet 25.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 25.Mai.2009 Hvem må betale på skade på båten? Dette har heldigvis ikke skjedd meg. Jeg tenker på det som sjedde i Tøsberg Sitér dette innlegget Maxi 95 Bavaria 36\3 http://www.facebook.com/reqs.php#/group.ph...5453&ref=mf Link to post
xbox Svart 25.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2009 Det må du selv betale. Xbox Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 25.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2009 Forsikringa di dekker skaden (minus egenandel), selskapet krever nok erstatning fra dritten som løsna fortøyninga etterpå hvis han blir tatt.. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Kjetil1 Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Feit regning ja... Nok en grunn til å pedagogsnakke med gjerningsmannen ... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Skipper Worse Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Det må du selv betale. Xbox Skadevolderen er selvfølgelig ansvarlig for den skade han forårsaker. Siden slike handlinger vil være forsettlige, kan han heller ikke gjemme seg bak din forskring ... du er fullt berettiget til å gå direkte på skadevolder. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
xbox Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Skadevolderen er selvfølgelig ansvarlig for den skade han forårsaker. Siden slike handlinger vil være forsettlige, kan han heller ikke gjemme seg bak din forskring ... du er fullt berettiget til å gå direkte på skadevolder. Ja, det er slik det er ment å være, men i en slik sak blir mann maktesløs og kan gjerne bruke halve livet på å prøve å få det dekket av gjerningsmannen hvor det normalt ikke finnes midler. Samfunnet er blitt slik at ingen har noe ansvar. Det får heller ikke konsekvenser for den enkelte. Xbox Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Eh.....og hva skjedde i Tønsberg? Er ikke helt oppdatert her dessverre Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=54747 Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Sjeldenutpå Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Skadevolderen er selvfølgelig ansvarlig for den skade han forårsaker. Siden slike handlinger vil være forsettlige, kan han heller ikke gjemme seg bak din forskring ... du er fullt berettiget til å gå direkte på skadevolder. Hadde bløffa på meg en kaskoskade då ja....Heller det en å kjempe mot eit null i årevis. Kunne jo vert eit håp at røkke løsna båten min i fylla hadde nok gjort opp for seg Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Mouche Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Hadde bløffa på meg en kaskoskade då ja.... Sjarmerende! Gjort deg noen tanker om at det også kan påvirke andres forskringspremie? Men for all del, hvem bryr seg! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
sveinh04 Svart 28.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 Regner med at forsikringsselskapet ville betegne dette som hærverk, og at de samme reglene gjelder som for bil. Bilen vår ble en gang utsatt for hærverk av en gjeng som tok for seg flere biler i gata. I grunn det samme som skjedde i Tønsberg, men altså på biler. De hoppet på taket og panseret og skaden kom på nesten 40.000 kr. Har man kasko så betaler man kun egenandel ved hærverk. Denne var 4000 for vår del. Gjengen ble heldigvis tatt og ble dømt til å betale tilbake mitt utlegg på 4000, de fikk jeg i løpet av et år(4x1000). Men i tillegg ble de nok dømt til å betale forsikringsselskapet resten av pengene. De hadde tatt flere biler og betaler nok på driten enda og en stund fremover. Så de dreit skikkelig i salaten for å si det slik... Sitér dette innlegget Turen begynner når man legger fra brygga.... Link to post
sveinh04 Svart 28.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 Det må legges til at gjengen filmet hele hærverket i god gammel jack-ass-stil og skaffet dermed bevismatrialet selv Kunne ikke annet enn å synes synd på de der da satt slukøret i retten Sitér dette innlegget Turen begynner når man legger fra brygga.... Link to post
johnson Svart 28.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 LOL Sitér dette innlegget Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.