nedgård Startet 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2009 ja, så lyder spørsmålet. min dieselpumpe til en 12volt ardic lekker diesel. jeg har kommet i kontakt med en som har en 12volt dieselpumpe til en ardic, men sannsynligvis ikke samme modellen. ingen av oss har noen peiling på nøyaktig hva slags varmer den har stått i, og jeg vet ikke nøyaktig hva slags ardic jeg har SKAL JEG KJØRE DE 8 MILENE Å HENTE DEN PUMPA SOM HAN HAR? TROR FOLK HER AT DEN VIL PASSE? venter spent på svar takker Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Er det en slik rund pumpe og den lekker på toppen ved plast pluggen.. Isåfall gjør rent med aceton og lim med 2 komp lim. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
TLSA Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Noe slikt du leter etter? Finnes på de fleste ebay sider til noen 100lapper. Sitér dette innlegget “Should you find yourself in a chronically leaking boat, energy devoted to changing vessels is likely to be more productive than energy devoted to patching leaks." Link to post
nedgård Svart 26.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 ikke helt slik, men i nærheten. hva søker man på da? jeg prøvde med både dieselpumpe, dieselvarmer, ardic osv.. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Tror desverre ikke det. Byttet ut en gammel Webasto med en ny i samme størrelse. Der måtte jeg sette inn den nye pumpa. Gammel pumpe fungerte ikke på ny varmer. De så helt like ut. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
nedgård Svart 26.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 ok... men takk uansett:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.