Odd Thomas Startet 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2009 (redigert) Har noen kjennskap til forhandlere av markisestoff i norge? evt. Markilux :) Redigert 26.Mai.2009 av Odd Thomas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Seasea har et lite utvalg markilux. Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Du kan prøve deg på å ringe Lunex på Kløfta... De har nok alt du trenger!!! Sitér dette innlegget Link to post
S/Y MAMOSA Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Jeg har kjøpt duk flere ganger hos Lorentzen Sitér dette innlegget Link to post
Odd Thomas Svart 27.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Takker, jeg begynner hos Lunex. jeg tror jammen det er lunex markise jeg har også :) Sitér dette innlegget Link to post
Tor313 Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Nevotex – Skandinavias og Baltikums ledende grossist av tekstiler, hud og materialer til stoppmøbelindustrien, møbeltapetserere, innredere og lignende. Vi selger tekstiler og møbelhud fra ledende produsenter og et komplett sortiment for produksjon og restaurering av møbler. Hos oss finner du verktøy, skumplast, maskiner, materiale til båtkalesjer, kunstlær/pvc, glidelås, sytråd og mange andre artikler. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.