lingebre Startet 26.Mai.2009 Del på Facebook Startet 26.Mai.2009 Har skiftet start rele, samme feil enda... Hvis jeg tar en startkabel fra der strømmen kommer inn på start rele og til starter så fyrer motoren og går som ei klokke. Noen som har noen ide om hva som feiler motoren? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 dårlig kontakt i kabelsko/kabel fra rele til starter...? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
lingebre Svart 26.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Her satt srøm rett på kabelen der også, starter da også. Klikket kommer ikke fra starter når jeg vrir på nøkkel. sier klikk et annet sted... Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Klikket kommer kanskje fra et annet rele som får styrestrøm fra tenningsbryteren. Hvis du hører klikket når du vrir nøkkelen til startposisjon, så kan det være at styrestrømmen til starteren går gjennom dette releet, og at det er dårlig kontakt der. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
lingebre Svart 26.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Takk for svar, da får jeg hjem å lete etter klikket og se om jeg finner et brudd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.