Fjeldern Startet 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2009 Hei, noen som vet om spesielle svakheter i kjølesystemet volvo B20 aq115 har bytttet topppakning uten at det hjalp . Så moderator fåreslo tetninger mellom syl og blokk , men er vel ikke løse foringer i denne , noen forslag ? Sitér dette innlegget Link to post
Amon-Ra Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 kan være rustet hull i eksosmanifoilen, eller kanskje sprekt topp. har du kompresjon på alle sylindrene? Sitér dette innlegget Link to post
Amon-Ra Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 kan være rustet hull i eksosmanifoilen, eller kanskje sprekt topp. har du kompresjon på alle sylindrene? Sitér dette innlegget Link to post
Fjeldern Svart 26.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Har lik komp på alle sylindre ja Sitér dette innlegget Link to post
Njord Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Du skriver lite om hvordan motoren oppfører seg mhp varmgang. Det er stor sannsynlighet for at eksosmanifolden er opprustet innvendig. De har kun en begrenset levetid på disse motorene. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Torkjel Link to post
Fjeldern Svart 27.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Hvordan den oppfører seg vet jeg ikke da den ene frostpluggen ble trykket ut sist jeg startet den på mandag Sitér dette innlegget Link to post
nroo7 Svart 28.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 (redigert) hei tviler på att det er kompresjon i kjøle kappe som har trykket ut en frostplugg, disse pluggene skal vel ikke sprette ut før trykket har gått ut av "radiatorlokk" på veksler? Har hvert med på att slanger har røket og at det har trykket ut av radiator lokk på biler men aldri att frost plugger har blitt trykket ut. mulig disse er feilmontert eller itykker rustet? Redigert 28.Mai.2009 av nroo7 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fjeldern Svart 28.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 ingen rust kan være feilmontert ja men ingen tvil om at trykket blåste den ut . Er ingen veksler på denne er sjøvannskjølt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.