Piotr Startet 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2009 Er ute etter en båt på ca 27 fot. I dag så jeg på en B.275. Det er mye,mye plass i den. Hadde ikke anledning til å se på en Nor Dan 780,må reise langt for å se på den! Hva er Deres erfaringer ?? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Hei ! jeg har en Bayliner 275, og synes at det er mye båt for penga.Det må jo taes med at man ikke betaler for Windy, og derfor ikke får Windy heller. Det som er viktig å se etter, er fukt i stikkabinen, da det er eksempler på at det er kommet vann inn fra fenderlist, eller fra vindskjerm. Tatt i betraktning hva man må gi for disse båtene, kontra de fleste andre, er jeg ikke i tvil om at dette stort sett er mye båt for penga i forhold til antall fot. God båtjakt. Sitér dette innlegget Link to post
Ilasekspressen Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Hei! Jeg så på Bayliner 245 mot Nor-Dan 780. Jeg kjøpte Nor-Dan, synes det virket som en mer påkostet båt. Treverk og mer lekker innredning og utføreles av innredning.Dette er nok smak og behag,men etter å ha prøvd begge i sjøen så vil jeg si at Nor-Dan gikk bedre i litt sjø. Mye plass i Baylineren, men synes ikke noe særlig om uteplassen og utformingen av den. Tror nok også den norske båten vil holde seg bedre i pris over tid. Du blir sikkert fornøyd med begge to, lykke til med båtvalget!!! Hilsen en fornøyd Nor-Dan eier. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 En Bayliner 245 kan ikke sammenlignes med 275 da skrogene er forskjellige. B 245 er temmelig "flatbunnet" Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
nordanbåt Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Hei! Ta deg en tur og se / prøv Nor-Dan også ,tror ikke du vil angre på det . Da Har du ihvertfall en valgmulighet. Mange smarte løsninger. Hilsen en fornøyd Nor-Dan 780 eier Sitér dette innlegget Link to post
Tuppelure Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Hei, vi så på begge disse ifjor og valgte Nor-Dan 780. Den har mange smarte/praktiske løsninger og ikke minst langt mer forseggjort :) Sitér dette innlegget Link to post
Piotr Svart 27.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Takk for hjelpen...Skal ta en tur og se på Nor Dan også. Sitér dette innlegget Link to post
Tero Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Har en bayliner 245. Hos meg med tre små barn var inneplassen viktig og her er Baylineren helt overlegen. Ellers er jeg svært fornøyd med båten, har den "nye" modellen som kom sent i fjor. Sitér dette innlegget Link to post
Piotr Svart 6.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 Har kjøpt meg Bayliner 275 2005 mod. Jeg så på Skarpnes 9100-selvbygg,Bavaria 270 Sport og Nor Dan 780.Det var det beste jeg kunne tenke meg for de pengene. Håper det blir mye moro med den. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 6.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 gratulerer med ny båt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.