Jump to content

Hvordan skal båten se ut etterhvert?

kongpetrus

Recommended Posts

Kun lekt meg med MS paint.

Trenger tips da jeg ikke finner ut av dette selv. Ønsker også tips på hva jeg bør gjøre for å få båten fnest mulig.

Har noen ideer/tanker selv, men ønsker input fra båtfolket.

Alternativ 1:

Bilde

Alternativ 2:

Bilde

Alternativ 3:

Bilde

Ikke kommenter hvor dårlig bilderedigeringen er. Det er ikke dette vi skal henge oss opp i nå. :flag:

Jeg stemte på alternativ 1, men som sagt må du nok ha en mørkere blåfarge. Skal også si at jeg var veldig i tvil mellom alternativ 1 og 3. Tror begge alternativene vil bli pene, men husk at en beige kalesje fort vil kunne se mer møkkete ut enn en mørkeblå.

Lykke til!

Og husk å vise oss bilder når du er ferdig!!!

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Jeg er overveldet over responsen på dette innlegget. Artig med forum hvor aktiviteten er så høy som her.

680 stykker har klikket seg inn på innlegget så langt. 64 styker har vært med på avstemmingen så langt.

Dette hjelper meg langt på vei til å bestemme meg for hvordan båten skal se ut. Ser ut som det billigste alternativet seirer.

Fortsett avstemningen så hører jeg på dere når vi får 100 stemmer.

Skal forresten ut på båttur med DS Johanna idag. Reker , hvitvin og øl med kunder.

Skip o hoy

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...