Andy Startet 1.April.2004 Del på Facebook Startet 1.April.2004 Oi Oi. Nå ligger den på sjøen. Skibsplast 655 2002 modell, m/Suzuki DF 140. Vi kjøpte den i fjor høst via finn.no for litt over 300.000. Den har blått skrog, targabøyle, winrace stålpropell, sjøtoalett, alpine stereo + dregg og fendere etc. Jeg ser at tilsvarende båt med utstyret vi har nå ligger på 15-20 % over det vi ga for den. Vi fikk høstpris, samt at folk er gale etter å få seg båt i år (og har pengene). Vi fikk den transportert med trailer fra Brattvåg --> Kristiansand med Rekdal Transport fra Ålesund for den nette sum av 6000 kr + mva (+ kostnader til lossing). Dette er veldig rimelig, og vi er svært godt fornøyd, anbefales på det varmeste! (De tar båter opp til 22 fot). Ser fram til en god og lang sommer! Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 Gratulerer med ny båt Du har fått deg en utrolig fin båt, og jeg garanterer deg at du kommer til å få mye glede av den i sommer. Du har uten tvil gjort ett godt valg Hvis været er like fint som det er i Bergen idag, kan du få deg en fin dag på sjøen. Ha en god sommer! MVH Anders Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 Gratulerer så mye!!! Det er alltid utrolig gøy med ny båt. Denne båten vil du sikkert få mye glede av! God sommer! Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
TwinCab Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 Vi kjøpte den i fjor høstGratulerer med ny båt. Jeg har kjøpt båt en gang selv om høsten og følt den sitrende følelsen når du går hele vinteren og venter på få satt båten på sjøen - da blir vinteren laaaang Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 Gratulerer så mye med flott båt! Vi får selv vår nye båt om 2 uker, skal hente den i Fevik v/Arendal og kjøre den til hjemmehavna i Bærum. Jeg skjønner godt forventningen som liksom "ligger og murrer " hele vinteren, vi bestilte vår Scand 29 baltic (2004 modell) allerede i september i fjor. Når man bestemmer seg ca. 6 mnd. før levering blir ventetida laaaang. Men nå stunder det snart til for oss også og vi gleder oss!!! Lykke til med "nybåten" Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 En fin bår som vil gi mye glede, gratulerer så mye........... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Windy37GM Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 Vi hadde en 655 (tidligere modell) og den fungerte glimrende :-) Pen og fin planingsterskel, eksemplarisk i bøljer. Lykke til. Hilsen Erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
KOB Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 Kjempestilig båt. Virkelig lekker. Noen naboer av oss har (nesten?) tilsvarende båt, dog ikke det fine blå skroget. Tror du blir kjempefornøyd. Lykke til med båtsesongen Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
SeaMaster175 Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 Gratulerer med kjempefin båt! Denne vil du sikkert få mye glede av i sommer! Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 Grattis! Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 Gratulerer med nybåten, Andy! Nybåt er alltid artig, både for eieren og for båtvenner omkring. Håper du/dere får mye glede av fartøyet. Ønsker deg en fortreffelig sesong! Køyr varsamt! Bøyg deg ikkje (forlangt) ut, som NSB varskuet om i gamle dager. mvh Jan S Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
per_henry Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 :wink: Grattis med ny båt. Et lite tips til deg når det gjelder fendere og blått skrog: Bruk fendere med kondom ( fenderstrømper ) ellers blir blåfargen matt ( selvopplevd ) der hvor fenderen gnisser mot skroget. Sitér dette innlegget Link to post
Plomma I Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 [glow=red,2,300] Grattulere men ny båt[/glow] Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Pjolter Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 Hiver meg på gratulantene her, med flott båt... Håper du går mange spennende og deilige turer. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Mr_J@n Svart 6.April.2004 Del på Facebook Svart 6.April.2004 Henger meg på jeg å, må jo være helt herlig å kjøpe en nesten ny båt får vel bare håpe at båten oppfyller dine/deres drømmer, BÅT ER HERLIG!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 6.April.2004 Del på Facebook Svart 6.April.2004 Gratulerer med ny båt, andy! Vet hvordan det føles - en helt ny verden åpner seg! Lykke til med din båt. Mvh Walter_S Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
HaJ Svart 6.April.2004 Del på Facebook Svart 6.April.2004 Gratulerer så masse med det nye skipet! Skikkelig fin båt!! Transport fra Brattvåg; - har du handlet på Brattvåg båt? Ble litt nyfiken fordi vi kjøpte båt derfra for to år siden. Sitér dette innlegget Hjemmeside/blogg Link to post
Kjelli Svart 7.April.2004 Del på Facebook Svart 7.April.2004 Gratulerer Andy, den ser bra ut. Hilsen en tidligere eier av Norkapp King 22DC. mvh Kjelli Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 7.April.2004 Del på Facebook Svart 7.April.2004 Grattis med ny flott båt!! Kos deg i sommer!! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
torerikb Svart 7.April.2004 Del på Facebook Svart 7.April.2004 Gratulerer med båten. Dette må du feire! Sitér dette innlegget Link to post
Lin Svart 7.April.2004 Del på Facebook Svart 7.April.2004 Gratulerer med båten. Den ser flott ut. Sitér dette innlegget Link to post
atletico1 Svart 8.April.2004 Del på Facebook Svart 8.April.2004 Ett annet tips vedrørende 655, kommer det krappe store bølger fra fergebåter e.l. ta de heller fra siden eller skrått forfra, ikke rett forfra med sakte fart. Jeg opplevde at bølgene krøllet seg over baugen fortsatt over cabinen og oppover vindskjermen. Alt ble søkka vått inni båten. Ellers kso deg med fin båt. Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 8.April.2004 Del på Facebook Svart 8.April.2004 Gratulerer Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 5.Juni.2004 Del på Facebook Svart 5.Juni.2004 Har tatt steget og kjøpt ny, planende båt. Båten er en Unique Ever 33 fra 2002, med en Yanmar 6-LPE STZE på 270 hk, Bravo 3 med stål duoprop. Brukte båten forrige helg, og synes at det var svært å handskes med, men etterhvert går det helt glimrende. Båten har 4 faste køyer og alt vi trenger av utstyr pluss litt. Utrolig følelse å ligge i plan og marsje i 27 knop, for en som aldri har hatt noe annet enn snekker og halvplanere. Alle erfaringer med denne type båt og/eller motor mottas med takk. Gleder meg som et barn for nå er det bare 4 uker til ferien begynner, og i år står Danmark på planen. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
eysteind Svart 5.Juni.2004 Del på Facebook Svart 5.Juni.2004 gratulerer! Har du bilder`? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.