Ludde Svart 5.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2004 Ja, men jeg må redigere disse litt først. Jeg skal ta den jobben og legge disse inn i erfaringsdatabasen så snart jeg får tid. Her er et bilde om ikke annet, selv om det er lite Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
SeaMaster175 Svart 5.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2004 Gratulerer med ny båt! Håper du får mange fine turer med den i sommer og tiden fremover. :flag: mvh Jonhei Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 5.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2004 Flott båt. Gratulerer så mye. Jeg vet akkurat hvordan det føles. Er det ikke denne båten som nå markedsføres som Nor-Dan 11000? Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
jorhei Svart 5.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2004 Gratulerer med ny båt Den var jo nydelig og du vil sikkert få mye glede av den!!! Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Ludde Svart 5.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2004 ....................som nå markedsføres som Nor-Dan 11000? Joda det er helt riktig. Dette er samme formen som benyttes. Unigue Boats gikk konkurs i 2002, og dette er den siste båten som ble bygget der. Så overtok Nor-Dan Boats og flyttet produksjonen til Polen, hvor båtene er produsert siden. Så den polske utgave første gang høsten 2003 på "Båter i sjøen" i Sandvika, og falt litt for løsningene ombord, samt det at den med bare en motorinstallasjon, har en toppfart på 32 og en marsfart på ca. 26-27 knop uten problemer. Var innom og så på båten på Lillestrøm i år også, men ble skuffet over finishen på båten, selv om dette var en prototype. Hadde egentlig parkert ønsket om å få tak i en slik båt, men så.... Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.