Khaoz Startet 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 27.Mai.2009 Bak i cockpit har jeg teak på benkene som tidligere har vært lakkert med et eller annet tror jeg. Nå ser natene ut til å ha blitt myke og sverter av på klær o.l Noen som har vært borti dette problemet? Er eneste kur og lakkere på nytt? Har mest lyst til å slipe av toppsjiktet og la det være naturlig, men er usikker på hva jeg bør gjøre med natene. Sitér dette innlegget There are two choices in life-Take it or leave it Link to post
Khaoz Svart 28.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 Løfter denne igjen jeg... Tenkte jeg skulle få gjort noe med dette problemet i løpet av pinsehelga. Siden det virker som natene er blitt myke/seige og sverter av så lurer jeg på om det går å slipe ned? Eller gjør jeg bare vondt verre? Bør det nates på nytt? Har ikke vært borti dette problemet tidligere... Sitér dette innlegget There are two choices in life-Take it or leave it Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.