fjordÅl Startet 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 27.Mai.2009 har sansynlegvis øydelagt mitt gammle biltemabatteri pga brorn tømte da tidle i vinter so no gjekk da tomt etter 10x3 sek på startaren(itte at eg hadde lada da opp). da eg lure pao dao e ke batteri eg bør velga. ska driva eit lite stereo, startar til ein 40hk, lensepumpe og ei lanterna. e biltema godt nok? e 60Ah som va på da gammla godt nok? bør da vera maritimt? takk for eventuelle svar Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Komlo Svart 28.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 Heisann! Eg vil tru det stort sett er det same kva batteri du brukar. Eg bruker biltema sine, og er fornøyd med dei. Men eg vil anbefala deg å ha eit batteri til start og eit til forbruk. Feks eit på rundt 100Ah til forbruk. Sitér dette innlegget Link to post
fjordÅl Svart 28.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 kva gjer eg då med tanke på lading og slik at dei e kopla saman, ha særs lite peiling på batteri Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.