Executive Startet 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 27.Mai.2009 På vestlandet blåser det bittelitt innimellom. Jeg har insett at det kan være en liten fordel med tilgang til en liten dytt framme i baugen avogtil. Har noen av dere montert baugthruster på en Draco 2400 Styling? Erfaringer mht installasjon og type etc. hadde vært kjekt. Helst noen bilder. Det ser for meg ut til å bli nødvendig med noget seriøs hulltakning i benken framme for å få installasjonen dypt nok...... Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Dykker Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Jeg fikk montert baugpropell i vinter. Bilder av montasjen kan du se her. Vil for ordens skyld nevne at sikring er flyttet til hovedbryter, og bulben som ikke synes på den innledende bildemontasjen ble støpt. La opp det elektriske selv, samt bygde om piggen i båten (fjernet bl.a. fast vanntank og satt inn fleksibel) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.