Stevens Startet 27.Mai.2009 Del på Facebook Startet 27.Mai.2009 (redigert) RAra postet akkurat et innlegg hvor han spurte: northstar 6000i Er det noen som vet hvilke type hekkmontert svinger med temp som passer til denne. Norsk importør og produsent i usa kan ikke hjelpe Emnet hans ble stengt mens jeg holdt på å skrive et svar. Svaret kommer dog her: ***************** Nå vet jeg ikke helt hva jeg prater om men jeg er god på Google. På http://www.northstarnav.com/en/Support/FAQs/ finner du et spørsmål om forskjellen mellom 6000i og 6100i: Q. I’m considering either 6000i or 6100i. I want to install the Sirius weather system. Can you tell me what the differences are between them? A. There are two major differences between the Northstar 6100i, and the Northstar 6000i. The Northstar 6000i is not compatible with the Northstar Weather Module (Sirius weather), while the 6100i is. The other difference is that the Northstar 6100i is fully compatible with the Navionics Platinum charts, while the 6000i is compatible up to, and including Navionics XL9 (Gold +). Svaret nevner ingenting om transduceren, så det kan virke som om disse to modellene altså kan bruke samme transducere (men dette vet jeg altså ingentng om). Dernest finner man en rekke transducere kompatibel med 6100i i denne tabellen: link Du spør om hekkmontert svinger med temp, og det blir vel den de kaller "Plastic Transom Mount Triducer (P66)" med delenr TD1006 og som kobles til en 491 Sounder. Det kan mao. tyde på at du trenger en slik: link og en slik: link, som ser ut som den samme som denne: link Men, som sagt, jeg vet ingenting av dette, det er bare kvalifisert gjetning basert på litt googling. Håper det stemmer og er til hjelp. Edit: på side 104 i manualen (link) til skjermen din refereres det riktignok til den 490 og 491 Echo Sounder enheten (manual her) så da er jeg ganske sikker på at det ovenstående stemmer. Redigert 27.Mai.2009 av Stevens (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
RAra Svart 27.Mai.2009 Del på Facebook Svart 27.Mai.2009 tusen takk ser ut til at noe av dette kan brukes. Rart importør eller produsent ikke kunne informere om dette! Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 27.Mai.2009 Del på Facebook Svart 27.Mai.2009 Hvis det er et 491 Black box ekkolodd du har tilkoblet din Northstar 6000, heter Airmar P66 TD1006 P66 TD1006 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.