Skipper Båtløs Startet 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 27.Mai.2009 Er på nippet til å kjøpe en 92 mod. Nor-Dan 6100, pris kr.160000....har vært og sett på båten, og den virker ok. Er dette en bra pris?? Finn kode 17321528 Sitér dette innlegget Link to post
Førstereisgutten Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Jeg kan ikke uttale meg om prisen, men det var en virkelig nydelig båt! Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 28.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 Meget bra båt, men jeg ville sjekket motoren mer inngående før eventuellt kjøp. Med en motor som kanskje er fra før 1990, syntes jeg ikke prisen er spesiellt gunstig. Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 28.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 Hvis selger er misfornøyd, og du er fornøyd så er det rett pris. Hvis selger er fornøyd og du er misfornøyd så er det feil pris... Fin båt er det ihvertfall TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Mouche Svart 28.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 Med en tyve år gammle utenbordsmotor så må man regne med en "noe" redusert driftssikerhet i forhold til en ny motor, langt høyere drivstoffutgifter og mulige dyre reperasjoner "rundt hjørnet". Problemer oppstår jo om sommeren og den sesongen er kort, verkstedet på ferie eller fyllt opp med arbeid for de neste månedene. Selv ville jeg heller valgt noe mindre og nyere, men hvis alle hadde tenkt som meg så hadde jeg ikke hatt noen kjøpere på mine brukte båter! Båten er fin den, men motoren for gammel, etter min "smak"! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Skipper Båtløs Svart 28.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 Kan få båt og henger for kr. 175000....sjekket pris på henger, og den koster kr. 28000 netto.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.