torpejenta Startet 28.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2009 Hei alle båtvenner,kan noen komme med noen tips ang.montering/kobling av radio/cd i min Nidelv 26.Jeg har gjort ferdig hulltaging til selve spilleren og høytalerene og lurer på hvor jeg tar ut strøm og hvor jeg kobler opp til jording.På forhånd takk for tips. Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 28.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 Ta og koble en ledning til minus på batteriet eller finn en minus ledning.Pluss finner du eventuelt til batteri men husk sikring i mellom.Eller så kan du koble pluss til en bryter,ta og bruk måler på en lednig eventuelt så finner du pluss.Mange måter og koble dette på smak og behag men ha en sikring på pluss veldig viktig.MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
torpejenta Svart 28.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 Hei og takk for tipset Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.