Jump to content

Er trefotssyke bare oppover?

Skipper Båtløs

Recommended Posts

Mange her har såkalt 3 fots syke...den er jeg også angrepet av, men den andre veien. Jeg hadde 25 fot, men har gått ned til 21...ville ikke ha noe mindre for jeg vil ha muligheten til å overnatte.Årsaken til at jeg gikk den veien er skilsmisse for noen år siden, og etterhvert har mine barn blitt såpass store at de ikke har noe interesse av å være med lenger. Sikkert mange her som er i samme situasjon...hva har dere gjort...beholdt båten eller kjøpt noe mindre??

Redigert av jory (see edit history)
  • 2 år senere...

Jeg tror det følger litt livssyklusen ... kanskje. Fot-syken er for min del et resultat av ønske om sjødyktighet og rekkevidde, og nå er jeg der jeg ønsker å være sånn sett, uten at båten er for stor til å håndtere alene. Har trivdes i mange år med å seile innaskjærs i kjente farvann, så hvis behovene roer seg litt igjen vil sikkert fot-syken snu også. Dette her tror jeg er veldig individuelt, men jeg kan godt se for meg at man i iveren på vei oppover plutselig innser at man har gapt over for mye og dermed vil ønske å redusere litt.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...