sukram Startet 30.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 30.Mai.2009 (redigert) Som tittelen sier, lurer jeg på hvor mange aktive brukere her på forumet som er under 20? Tenkte dette kunne bli en tråd der vi deler erfaringer! Kanskje flere av oss er fra samme område? Hva slags båt har dere? Legg gjerne med bilde. Redigert 30.Mai.2009 av sukram (see edit history) Sitér dette innlegget Båt: Alicraft 16 fot 83mod - Motor: Suzuki DF40 07mod Båtførerbeviset Link to post
stig332211 Svart 30.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2009 Hallo :) Jeg er 15 år og kommer fra Drammen. Jeg er en stolt eier av en With 385 Dromedille. 1995 modell. https://baatplassen.no/bildearkiv/23/23815/sdc10011.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 30.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2009 Hilmar 2 her. Jeg er 17 år og er fra Drøbak. I 2008 fikk jeg tildelt "årets båtentusiast" fra baatplassen. Jeg har en liten slepebåt som det finnes bare en av. Den er helt unik og jeg må takke alle som skryter av den Bruker den til en del småjobber Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Bearded Beast Svart 30.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2009 men man kan ikkje bli anna enn i godt humør av den båten der! omtrent som å sjå Elias Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 30.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2009 Det båten gjorde meg i godt humør. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 31.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2009 Heia hilmar :-) du gjør en god jobb og er forbilde for dagens båtungdommer.. Stå på Ha en fin sommer også, ikke så sikker på om vi ses da jeg holder stand litt lenger sørpå, men men.. Jon Sitér dette innlegget Link to post
Morten =D Svart 31.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2009 Hallo! Er 16 år, og har båt i nærheten av Stavang i sogn og fjordane. Båten er en Bella Arrow med en Tohatsu 25/30hk 04(?) mod. Fikk endelig satt ut båten i går, og allerede klart å svi av mange liter bensin. Bilde av "skjønnheten": Sitér dette innlegget Link to post
TomasK Svart 31.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2009 Man bør vel ikke kommentere for mye i en slik tråd, men den båten til Hilmar 2 var faktisk noe av det råeste jeg har sett! Snakk om gjennomført og kul båt!! Tror faktisk ikke det finnes ord i ordboka som beskriver hvor kul den båten der var! :) Er det gocart dekk lang siden på den? Passet så bra i henhold til skalaen. :) Sitér dette innlegget Link to post
sukram Svart 1.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2009 Bortreist på hytta i helgen, og derfor blitt lite tid til internett.. Men mye båt! Hilmar, båten din har jeg allerede kikket på her inne! Må si den er helt utrolig. Slik ser da min båt ut: Kanskje ikke verdens stiligste, men utrolig praktisk! En 1983 modell norskprodusert Alicraft på 16 fot. Motoren er en 2007 modell Suzuki 40hk. Stadig noe småtteri å gjøre på båten, men stort sett er den veldig bra. Båten er plassert i Rygge, Kurefjorden. Jeg bor derimot forøvrig i Follo - Akerhus. Sitér dette innlegget Båt: Alicraft 16 fot 83mod - Motor: Suzuki DF40 07mod Båtførerbeviset Link to post
sukram Svart 8.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2009 Gjør ett forsøk på å løfte tråden her igjen! Må da være enda flere av oss? Hittil er vi kun 4 under 20. Legger ved et bilde fra pinsen: Kanskje noen klarer å si hvor dette er? I mitt tilfelle håper jeg på en varm helg, og at det ikke blir eksamen på meg! Sitér dette innlegget Båt: Alicraft 16 fot 83mod - Motor: Suzuki DF40 07mod Båtførerbeviset Link to post
Hilmar 2 Svart 8.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2009 Kan minne litt om Engelsviken.... Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
sukram Svart 8.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2009 Kan minne litt om Engelsviken.... Engelsviken er rett ja! Mye oppdrag på deg for tiden da? Sitér dette innlegget Båt: Alicraft 16 fot 83mod - Motor: Suzuki DF40 07mod Båtførerbeviset Link to post
JoniZ Svart 8.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2009 16 år her. Kommer fra samme sted som Hilmar ;) Sitér dette innlegget mvh Jon Einar Link to post
sukram Svart 8.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2009 Altså to fra Drøbak her! Selv er jeg jo fra Ski så ikke veldig langt unna. Båten har du også i Drøbak? Sitér dette innlegget Båt: Alicraft 16 fot 83mod - Motor: Suzuki DF40 07mod Båtførerbeviset Link to post
JoniZ Svart 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 Stemmer det sukram. Har båten i Drøbak. Sitér dette innlegget mvh Jon Einar Link to post
Seilaren Svart 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 Finnes allerede en tilsvarende tråd med 240 innlegg! https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=38899 Jeg er altså 18 år, og er ikke lengre blandt de yngste her inne.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Hilmar 2 Svart 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 Engelsviken er rett ja!Mye oppdrag på deg for tiden da? Masta og rekkene mine er lag på slippen der nede. Er litt å gjøre ja... Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
sukram Svart 9.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 Seilaren: Jeg har nok oversett emnet ditt! Beklager.. Men så det var en del over 25 år også der. Hilmar 2: Må være en drømme jobb det du har Sitér dette innlegget Båt: Alicraft 16 fot 83mod - Motor: Suzuki DF40 07mod Båtførerbeviset Link to post
27 knop Svart 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 19 år her! Fra Madla i Stavanger ;) Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 Blander meg litt her, vi må ikke glemme at Hilmar har en bror. Antagelig den yngste vi har her som medlem på BP. Håper det er greit at jeg legger ut bilde her Eilif. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
fjordÅl Svart 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 hei! e 17 og bur langt inni sognefjorden og e dan stolte eigar av ein Skibsplast sportsmann med 40hk evinrude. Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
sigve SL Svart 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 (redigert) Hei! Er ny her på båtplassen 14 år fra Norheimsund (Hordaland). Er for tiden i full gang med totalresteurering av en Fletcher arrow 14 fot . Fikk den gratis,- Er mitt første prosjekt, men pappa hjelper meg:P Har kjøpt en strøken 40hk 96mod. Johnson, gått hele sitt liv i ferskvann, for 15000,- grei pris?? og div. stoler, teleflex,knopmåler osv. Jeg tror ikke jeg skal lage en prosjekt tråd, da jeg verker har tid eller ork Men en presentasjon av det ferdige prosjektet kommer nok Redigert 9.Juni.2009 av sigve SL (see edit history) Sitér dette innlegget Fletcher arrow m/40hk johnson Link to post
tilsjos.no Svart 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 Hei, Er 15 år, og kommer fra Drammen :-) Har en Arimar 360 med Yamaha 9.9/15 hk V-max. Her er noe om min båt Her er et bilde av båten. Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
mingebretsen Svart 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 Er 17 år fra Kristiansand. Er fotograf, og svært båtintresert. Eier en Triss Magnum 20 fots seilbåt. https://baatplassen.no/bildearkiv/25/25437/dsc00202.jpg Sitér dette innlegget Link to post
tilsjos.no Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 (redigert) Er det noen som bor i Drammen og har båten sin her? :-) Redigert 10.Juni.2009 av Til Sjøs Sondre (see edit history) Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.