seilærn Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 17,5 år, fra Fredrikstad. Hadde inntil i går en 18 fot seilbåt Her med fjernstyrt ror Sitér dette innlegget Link to post
torhv Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 18 år frå kvinnherad :) Kjører en Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Er 15 år og fra Grimstad. har ein Hanto 22. Brukte konf pengene mine på den :P https://baatplassen.no/bildearkiv/25/25974/omfg.jpg Brukte alle pengene på den for 2 uger siden,så nå er e konk:( Sitér dette innlegget Link to post
Hengekøye Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 16 år - Bergen, Eier av Viksund 430 m/ 25hk :) Sitér dette innlegget Link to post
johnson Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 (redigert) 13 år og stolt bergenser! Kjører en with 320 rider med 15 ville hester på hekken Redigert 10.Juni.2009 av johnson (see edit history) Sitér dette innlegget Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
Sjarkens venn Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 15 år, fra Lyngen. Fører en 25 fots Myrasjark med en Nannidiesel som har 43 kampklare hester. Sitér dette innlegget Link to post
tilsjos.no Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Kult, Sjarkens venn ;-) Brukt konf. pengene på sjarken din eller? Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Sjarkens venn Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Jepp, det måtte nok til. Sitér dette innlegget Link to post
tilsjos.no Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Skjønner det! Brukte også konf.pengene mine på båt ;-) Selv kjøpte jeg en RIB. Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Sjarkens venn Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 RIB'er er kule båter. Din var flott! Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Jeg blir alltid så glad av å se bilder av Sjarkens venn og båten hans. Jeg synes han er tøff som er ute å fisker i den store båten sin helt alene Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
tilsjos.no Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 RIB'er er kule båter. Din var flott! Takk for det! Jeg blir alltid så glad av å se bilder av Sjarkens venn og båten hans. Jeg synes han er tøff som er ute å fisker i den store båten sin helt alene Ja, utrolig bra :-) Tenk å være 15 år, og ha en 25 fots båt? Sikkert morsomt å kunne manøvrere en slik båt, og gjøre det man vil. Man har i tillegg overnattningsmuligheter. Har du vært på en helgetur alene i båten Sjarkens venn? Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Robert_89 Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 siden jeg er ny her så må jeg vel legge inn no jeg å:P 19 år foresten.. har en gilbert 640 (21``) med yamaha 250hk på hekken og skaL nå kjøpe meg en hanto 22 for overnattingsmuligheter og turer litt lengre utover på sjøen :p Sitér dette innlegget Link to post
hellum Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 jeg er 20 år. bor i svelvik og har båten der Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Sikkert morsomt å kunne manøvrere en slik båt, og gjøre det man vil. Man har i tillegg overnattningsmuligheter. Har du vært på en helgetur alene i båten Sjarkens venn? Hei Å manøvrere sjarken er ingen problem, man må bare tenke fremover hele tiden, siden alle manøvrer man gjør tar lengere tid. Og siden båten reagerer tregere på manøvre under tillegging ved brygge må man bruke den motorkraften man har tilgjengelig. Har en køye og en benk som også kan brukes til køye, så har plass til to ved overnattingsturer. Har ikke fått tatt noen overnattingstur i denne båten enda, siden været har vært meget kaldt her oppe, og båten ikke har montert oljeovn. Når oljeovn er montert skal det blir flust med turer. Sitér dette innlegget Link to post
tilsjos.no Svart 13.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2009 Det må være moro å ha en så stor båt helt alene i 15-års alderen Håper du får mange fine turer med den (brus/saft) Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Stranden Svart 13.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2009 Hei. 18år fra Eina. (For de som ikke vet hvor det er: Det ligger i Oppland fylke og i Vestre Toten kommune) Båten som jeg pusser opp kommer til å ligge på Einafjorden (Eina vattne) Mvh Sindre Sitér dette innlegget Båt: Draco Suntop 1800 Har hatt: Selco Selsprint Link to post
Jens Henrik Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Hilmar 2 her. Jeg er 17 år og er fra Drøbak. I 2008 fikk jeg tildelt "årets båtentusiast" fra baatplassen. Jeg har en liten slepebåt som det finnes bare en av. Den er helt unik og jeg må takke alle som skryter av den Bruker den til en del småjobber Den var søt :D Sitér dette innlegget 14 År Arimar 360 Custom Targa m/ 9,9 (15) hk yamaha v-max jr - Vest i båt er alltid like kjekt å ha! ;-) Link to post
Hilmar 2 Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Du synes vel det du..... Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Jørgen S Svart 16.November.2009 Link til dette innlegget Svart 16.November.2009 19 år gammel, her. Ny bruker på forumet. Pusser på en myra 23, med en form for Volvo b20. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 16.November.2009 Link til dette innlegget Svart 16.November.2009 Hei og velkommen til forumet.... Samme modell som meg du... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Jørgen S Svart 16.November.2009 Link til dette innlegget Svart 16.November.2009 Takktakk. Og alltid gøy med jevnaldrende Forresten så hadde jeg seilbåt en gang i tiden, jeg og. Da jeg var ung.. yngre (tidligere i år) Sitér dette innlegget Link to post
Valianto Svart 16.November.2009 Link til dette innlegget Svart 16.November.2009 13 år fra Oslo! Har en Valiant 340 sport med Tohatsu 9.9 totakter (trimma så det duger) Båten ligger på Hvaler. Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
mingebretsen Svart 16.November.2009 Link til dette innlegget Svart 16.November.2009 Har vel posta et sted før i denne tråden, men har kjøpt ny båt nå. En Comfort 30. Skal flytte ut i den til neste år, blir spennende! Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 16.November.2009 Link til dette innlegget Svart 16.November.2009 Heldiggris!!!! Det har jeg også lyst til Får se hva jeg finner på når jeg skal studere etter ha tjent litt penger et år eller tre... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.