Jump to content

Hvor mange her på forumet er under 20? Båtbilder?

sukram

Recommended Posts

RIB'er er kule båter. :yesnod: Din var flott! :flag:

Takk for det! :flag:

Jeg blir alltid så glad av å se bilder av Sjarkens venn og båten hans. Jeg synes han er tøff som er ute å fisker i den store båten sin helt alene :yesnod:

Ja, utrolig bra :-) Tenk å være 15 år, og ha en 25 fots båt? :eek:

Sikkert morsomt å kunne manøvrere en slik båt, og gjøre det man vil. Man har i tillegg overnattningsmuligheter. :smiley:

Har du vært på en helgetur alene i båten Sjarkens venn?

Sikkert morsomt å kunne manøvrere en slik båt, og gjøre det man vil. Man har i tillegg overnattningsmuligheter. :smiley:

Har du vært på en helgetur alene i båten Sjarkens venn?

Hei :smiley:

Å manøvrere sjarken er ingen problem, man må bare tenke fremover hele tiden, siden alle manøvrer man gjør tar lengere tid. Og siden båten reagerer tregere på manøvre under tillegging ved brygge må man bruke den motorkraften man har tilgjengelig. :smash:

Har en køye og en benk som også kan brukes til køye, så har plass til to ved overnattingsturer. :tongue: Har ikke fått tatt noen overnattingstur i denne båten enda, siden været har vært meget kaldt her oppe, og båten ikke har montert oljeovn. Når oljeovn er montert skal det blir flust med turer. :sailing:

Hilmar 2 her.

Jeg er 17 år og er fra Drøbak.

I 2008 fikk jeg tildelt "årets båtentusiast" fra baatplassen.

Jeg har en liten slepebåt som det finnes bare en av. Den er helt unik og jeg må takke alle som skryter av den :smiley:

Bruker den til en del småjobber

P5261684.jpg

Den var søt :D

14 År

Arimar 360 Custom Targa m/ 9,9 (15) hk yamaha v-max jr

- Vest i båt er alltid like kjekt å ha! ;-)

• 5 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...