Gudrun Startet 30.Mai.2009 Del på Facebook Startet 30.Mai.2009 (redigert) Har et motorrom som er isolert med 5cm Porolon som har hatt alufolie på. Nå har dette løsnet, så noe må gjøres. I motsetning til de fleste andre her er det ikke en liten kasse rundt motoren, men faktisk et "maskinrom" som man kan sitte nedi. Det blir derfor et større arbeid å rive løst det som er der idag, henger steike godt fast.... Er ikke noe søl eller fett på platene som er der, så jeg lurer faktisk på å lime på 1cm. Porolonplater med alufolie på.... Har noen erfaring om dette vil holde i lengden??? Eller blir det "hengende hager" med tid og stunder??? Redigert 30.Mai.2009 av Gudrun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 30.Mai.2009 Del på Facebook Svart 30.Mai.2009 God ide! Kjøp tynne matter på Biltema. De er klar med lim, bare å fjerne dekkpapir og sette opp. Og det limet holder vanvittig bra, matta ryker før limet hvis du prøver å ta den av! Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 30.Mai.2009 Del på Facebook Svart 30.Mai.2009 (redigert) Kan bekrefte at limet på de mattene er kraftig. Hang sånne matter i taket på Chevyen min og limte selvfølgelig litt feil på den ene matta. Var et lite h#¤vette å få fjerna matta, limet hang igjen og matta delte seg. Måtte til med sandpapir og tynner for å få løs sjiten... Redigert 30.Mai.2009 av Brynjar (see edit history) Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
blueline Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 Har limt porolonmatter utenpå matter med skadet alufolie. Fungerte fint og er etter mitt syn bedre enn å fjerne de gamle da man sparer jobb, kr og får bedre lydisolasjon. Har også tidligere sett at noen selger kun folien men det har jeg ikke prøvet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.